W dniach 15-17 maja odbyła się wycieczka szkolna do Wrocławia i Pragi dla 47 uczniów naszego Liceum i Technikum. Wzięła w niej udział młodzież z klas IA, IB, IE, IF i 1AT. Ważnym aspektem wycieczki było doświadczenie bogactwa kulturowego i architektonicznego Wrocławia i Pragi.

Pierwszego dnia po dotarciu do Wrocławia zwiedziliśmy nowoczesne oceanarium Afrykarium -jeden z czołowych tego typu obiektów na świecie. Stanowi prezentację różnorodnych ekosystemów wodnych Afryki.

Następnie podziwialiśmy starówkę Wrocławia w tym Stary Rynek, Plac Solny, Promenadę Staromiejską oraz szczególny obiekt kultury polskiej -Panoramę Racławicką.

Drugi dzień, był poświecony zwiedzaniu stolicy Czech -Pragi. Zaczęliśmy od Hradczan, gdzie mogliśmy podziwiać m.in.:Katedrę św. Wita, Zamek Królewski , Bazylikę św. Jerzego, Złotą  Uliczkę, Wieżę Prochową i Loretę – zespół barokowych budynków sakralnych. Dalej był spacer słynnym Mostem Karola i zwiedzanie Rynku Starego Miasta z Ratuszem i niezwykłym zegarem „Orloj” na jego murach oraz Kościoła Marii Panny przed Tynem. Wrażenia potęgowała ładna pogoda...

Ostatni dzień wycieczki rozpoczęliśmy od obejrzenia Kaplicy Czaszek w Czermnej Kłodzkiej, po czym udaliśmy się do Kudowy - Zdrój na spacer po Parku Zdrojowym.

Późną nocą zmęczeni lecz pełni wrażeń wróciliśmy do Kraśnika.

W czasie wycieczki opiekę nad nami sprawowali: Panie Dorota Jarmuł, Katarzyna Brzozowska, Beata Chmiel oraz Pan Grzegorz Kozik.